Poprzednia aktualnośćPowrót do listy aktualnościNastępna aktualnośćDrukujNewsy rynkowe
“Internet jako narzędzie wsparcia sprzedaży asortymentu wyposażenia wnętrz” to temat konferencji branży wnętrzarskiej, która odbędzie się na Targach SilesiaINTERIOR, 25. lutego 2012, (Sosnowiec, ul. Braci Mieroszewskich 124).
PROGRAM KONFERENCJI
10:00 - 10:30: “E-commerce w branży budowlano-wnętrzarskiej”
hasła: trendy, czego szukają klienci, efekt ROPO, m-commerce, kanibalizm off-comerce, jak zacząć, problemy branży
Prelegent: Łukasz Plutecki - 5-letnie doświadczenie w projektowaniu dedykowanych systemów internetowych dla firm i tworzeniu strategii e-marketingowej, współwłaściciel firmy NetArch, prowadzi bloga o marketingu internetowym i e-commerce http://plutecki.net/ Od ponad roku pracuje nad rozwojem platformy e-commerce AtomStore, prelegent na śląskich edycjach konferencji e-commerce “ShopCamp”.
10:30 - 10:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
10:45 - 10:59: Indywidualne konsultacje z Łukaszem Pluteckim (networking)
11:00 - 11:30: "Towar macany należy do macanta, czyli o korzyściach z integracji w internecie"
hasła: korzyści, mechanizmy reklamy internetowej, skuteczność dotarcia do odbiorców, komplementarność oferty,
Prelegent: Mariusz Wesołowski - wieloletnie doświadczenie w szkoleniach i doradztwie w zakresie sprzedaży internetowej. Autor wielu projektów i publikacji e-commerce. Trener e-handlu w Akademii Allegro i Grupie Onet, wykładowca marketingu internetowego na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i prelegent na konferencjach o sprzedaży w internecie. Więcej na: http://mariuszwesolowski.pl/
11:30 - 11:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
11:45 - 11:59: Indywidualne konsultacje z Mariuszem Wesołowskim (networking)
12:00 - 12:30 “Jak dotrzeć do 5 milionów internautów urządzających mieszkanie”
hasła: profil internauty, planowanie zakupów (RO), e-narzędzia, rola projektantów wnętrz, e-sklep stacjonarny, marketing z przyzwoleniem,
Prelegent: Anna Walkowska - 8-letnie doświadczenie w analizie i projektowaniu aplikacji, współwłaściciel i pomysłodawca interaktywnej platformy wnętrzarskiej Homplex.pl. Przez 3 lata pracowała jako ekspert bezpieczeństwa systemów IT w bankach ABN AMRO i RBS. Od 2009r realizuje się jako przedsiębiorca, współzałożyciel centrum startupów “Reaktor” w Warszawie. Więcej na: http://goldenline.pl/anna-walkowska
12:30 - 12:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
12:45 - 12:59: Indywidualne konsultacje z Anną Walkowską (networking)
13:00 - 13:30: “Charakterystyka sprzedaży mebli na platformie aukcyjnej na przykładzie Allegro”
hasła: wystawione aukcje, dokonane transakcje zakupu, statystyki w IV kwartale 2011, co się sprzedawało
Prelegent: Konrad Latkowski - współzałożyciel marki BrandStyle, zajmuje się komunikacją dla marek z rynku IT oraz firm z rynku e-commerce i startup, odpowiada za promocję i rozwój projektu Manubia.pl, współorganizator i prelegent pierwszej edycji konferencji “ShopCamp”
13:30 - 13:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
13:45 - 13:59: Indywidualne konsultacje z Konradem Latkowskim (networking)
14:00 - 14:30: “Handel internetowy - dlaczego to się opłaca i jak zacząć skutecznie budować nowy kanał dystrybucji na podstawie doświadczeń Multizakupy.pl”
hasła: korzyści, jak ominąć pułapki, uruchomienie e-sklepu, profil e-klienta, wspierające e-narzędzia, statystyki sprzedaży materiałów wykończ.
Prelegent: Jarosław Podolski - Dyrektor Działu Współpracy Multizakupy S.A.,
14:30 - 14:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
14:45 - 14:59: Indywidualne konsultacje z Jarosławem Podolskim (networking)
15:00 - 15:30: “Jak wykorzystać potencjał internetu do wsparcia sprzedaży w sklepie stacjonarnym”
hasła: szukaj online kupuj offline (ang. RoPo), geolokalizacja, e-katalogi, zakupy grupowe, użytkownicy Facebooka, kupony rabatowe, QR kody
Prelegent: Anna Walkowska (j.w.), Justyna Zochniak - Kierownik Sprzedaży i Marketingu Homplex Sp. z o.o.,
15:30 - 15:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
15:45 - 15:59: Indywidualne konsultacje z Anną Walkowską i Justyną Zochniak (networking)
15:30 - 15:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
15:45 - 15:59: Indywidualne konsultacje z Anną Walkowską i Justyną Zochniak (networking)
16:00 - 16:30: “Fakty i mity w sprzedaży materiałów budowlanych przez internet na podstawie doświadczeń pasażu BUDTRADE.PL”
hasła: kto to kupuje, samozarabiający sklep, pozyskanie ruchu w sklepie, problemy z obsługą, wyzwania z transportem, praktyka reklamacji
Prelegent: Marcin Górski – Kierownik Projektów Budujesz-Kupujesz.pl oraz BUDTRADE.pl czyli internetowej platformy sprzedaży materiałów budowlanych i wykończeniowych. Od 3 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem dedykowanych aplikacji internetowych, w szczególności dla branży budowlanej. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Z wykształcenia sprzedawca, z zamiłowania informatyk.
16:31 - 16:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
16:45 - 16:59: Indywidualne rozmowy z Marcinem Górskim (networking)
Organizator: Homplex Sp. z o.o. w partnerstwie z EXPO Silesia
Komentarze (0)
Brak komentarzy.
dodaj swój komentarz