Poprzednia aktualnośćPowrót do listy aktualnościNastępna aktualnośćDrukujZamówienia budowlane
Stadion w Poznaniu, jako pierwszy z polskich stadionów na Euro 2012, jest już gotowy. 20 września będzie wielkie otwarcie z koncertem Stinga, a tymczasem rusza kampania reklamowa.
Już od początku roku słyszeliśmy, że Poznań najlepiej poradził sobie z przygotowaniem do Euro (POZNAŃ PIERWSZY, BRAĆ PRZYKŁAD Z POZNANIA) i nie było to mydlenie oczu. Stadion rzeczywiście jest gotowy zgodnie z planem.
Wczoraj Poznań (1.09.2010) oficjalnie wystartował z ogólnopolską kampanią reklamową pierwszego miasta w Polsce, które jest gotowe na Euro. A jest się czym pochwalić. Prace są dopięte na ostatni guzik, dni, które pozostały do otwarcia, są potrzebne już tylko dla wzrostu trawy. I to jest właśnie główny motyw kampanii Poznania.
Hasło przewodnie to: „A nam już trawa rośnie. Jesteśmy gotowi na Mistrzostwa 2012".
Stadion Miejski w Poznaniu będzie spełniał standardy klasy ELITE. Jest to doskonały obiekt sportowy, ale idealnie sprawdzi się również jako miejsce spotkań kulturalnych i biznesowych.
Stadion w liczbach:
- 43 tysiące miejsc na trybunach,
- 45 lóż dla VIP-ów (w tym specjalną lożę reprezentacyjną),
- 266 miejsc dla osób niepełnosprawnych,
- ponad 10 tys. m² powierzchni komercyjnej.
Uroczyste otwarcie Stadionu odbędzie się 20 września, uświetni je koncert Stinga (POZNAŃ – KONCERT STINGA NA OTWARCIE STADIONU).
Komentarze (1)
No stadion świetnie. A jak tam ich infrastruktura? Drogi? Parkingi? Hotele? Też gotowi?
No stadion świetnie. A jak tam ich infrastruktura? Drogi? Parkingi? Hotele? Też gotowi?
Komentarz z dnia 3.09.2010 r. zamieszczony przez kibic.
odpowiedz
dodaj swój komentarz