Jesteś w sekcji:   Strona główna  > 

Aktualności

 >  Newsy rynkowe

Powrót do listy aktualnościDrukujNewsy rynkowe


KONFERENCJA NA TARGACH BUDOWLANYCH W SOSNOWCU - 25.02.2012
dodano: 2012-02-07 13:17:16

 

“Internet jako narzędzie wsparcia sprzedaży asortymentu wyposażenia wnętrz” to temat konferencji branży wnętrzarskiej, która odbędzie się na Targach SilesiaINTERIOR, 25. lutego 2012, (Sosnowiec, ul. Braci Mieroszewskich 124).
 

 

PROGRAM KONFERENCJI

 

10:00 - 10:30: “E-commerce w branży budowlano-wnętrzarskiej”
hasła: trendy, czego szukają klienci, efekt ROPO, m-commerce, kanibalizm off-comerce, jak zacząć, problemy branży


Prelegent: Łukasz Plutecki - 5-letnie doświadczenie w projektowaniu dedykowanych systemów internetowych dla firm i tworzeniu strategii e-marketingowej, współwłaściciel firmy NetArch, prowadzi bloga o marketingu internetowym i e-commerce http://plutecki.net/ Od ponad roku pracuje nad rozwojem platformy e-commerce AtomStore, prelegent na śląskich edycjach konferencji e-commerce “ShopCamp”.
 

10:30 - 10:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

10:45 - 10:59: Indywidualne konsultacje z Łukaszem Pluteckim (networking)

 

 

11:00 - 11:30: "Towar macany należy do macanta, czyli o korzyściach z integracji w internecie"
hasła: korzyści, mechanizmy reklamy internetowej, skuteczność dotarcia do odbiorców, komplementarność oferty,


Prelegent: Mariusz Wesołowski - wieloletnie doświadczenie w szkoleniach i doradztwie w zakresie sprzedaży internetowej. Autor wielu projektów i publikacji e-commerce. Trener e-handlu w Akademii Allegro i Grupie Onet, wykładowca marketingu internetowego na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i prelegent na konferencjach o sprzedaży w internecie. Więcej na: http://mariuszwesolowski.pl/
 

11:30 - 11:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

11:45 - 11:59: Indywidualne konsultacje z Mariuszem Wesołowskim (networking)

 

 

12:00 - 12:30 “Jak dotrzeć do 5 milionów internautów urządzających mieszkanie”
hasła: profil internauty, planowanie zakupów (RO), e-narzędzia, rola projektantów wnętrz, e-sklep stacjonarny, marketing z przyzwoleniem,
Prelegent: Anna Walkowska - 8-letnie doświadczenie w analizie i projektowaniu aplikacji, współwłaściciel i pomysłodawca interaktywnej platformy wnętrzarskiej Homplex.pl. Przez 3 lata pracowała jako ekspert bezpieczeństwa systemów IT w bankach ABN AMRO i RBS. Od 2009r realizuje się jako przedsiębiorca, współzałożyciel centrum startupów “Reaktor” w Warszawie. Więcej na: http://goldenline.pl/anna-walkowska
 

12:30 - 12:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

12:45 - 12:59: Indywidualne konsultacje z Anną Walkowską (networking)

 

 

13:00 - 13:30: “Charakterystyka sprzedaży mebli na platformie aukcyjnej na przykładzie Allegro”
hasła: wystawione aukcje, dokonane transakcje zakupu, statystyki w IV kwartale 2011, co się sprzedawało


Prelegent: Konrad Latkowski - współzałożyciel marki BrandStyle, zajmuje się komunikacją dla marek z rynku IT oraz firm z rynku e-commerce i startup, odpowiada za promocję i rozwój projektu Manubia.pl, współorganizator i prelegent pierwszej edycji konferencji “ShopCamp”
 

13:30 - 13:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

13:45 - 13:59: Indywidualne konsultacje z Konradem Latkowskim (networking)

 

 

14:00 - 14:30: “Handel internetowy - dlaczego to się opłaca i jak zacząć skutecznie budować nowy kanał dystrybucji na podstawie doświadczeń Multizakupy.pl”
hasła: korzyści, jak ominąć pułapki, uruchomienie e-sklepu, profil e-klienta, wspierające e-narzędzia, statystyki sprzedaży materiałów wykończ.
 

Prelegent: Jarosław Podolski - Dyrektor Działu Współpracy Multizakupy S.A.,


14:30 - 14:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

14:45 - 14:59: Indywidualne konsultacje z Jarosławem Podolskim (networking)

 

 

15:00 - 15:30: “Jak wykorzystać potencjał internetu do wsparcia sprzedaży w sklepie stacjonarnym”
hasła: szukaj online kupuj offline (ang. RoPo), geolokalizacja, e-katalogi, zakupy grupowe, użytkownicy Facebooka, kupony rabatowe, QR kody
 

Prelegent: Anna Walkowska (j.w.), Justyna Zochniak - Kierownik Sprzedaży i Marketingu Homplex Sp. z o.o.,

15:30 - 15:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

15:45 - 15:59: Indywidualne konsultacje z Anną Walkowską i Justyną Zochniak (networking)

15:30 - 15:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

15:45 - 15:59: Indywidualne konsultacje z Anną Walkowską i Justyną Zochniak (networking)


 

16:00 - 16:30: “Fakty i mity w sprzedaży materiałów budowlanych przez internet na podstawie doświadczeń pasażu BUDTRADE.PL”
hasła: kto to kupuje, samozarabiający sklep, pozyskanie ruchu w sklepie, problemy z obsługą, wyzwania z transportem, praktyka reklamacji
 

Prelegent: Marcin Górski – Kierownik Projektów Budujesz-Kupujesz.pl oraz BUDTRADE.pl czyli internetowej platformy sprzedaży materiałów budowlanych i wykończeniowych. Od 3 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem dedykowanych aplikacji internetowych, w szczególności dla branży budowlanej. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Z wykształcenia sprzedawca, z zamiłowania informatyk.
 

16:31 - 16:44: Dyskusja uczestników z prelegentem, sesja pytań i odpowiedzi
 

16:45 - 16:59: Indywidualne rozmowy z Marcinem Górskim (networking)

 

 

Organizator: Homplex Sp. z o.o. w partnerstwie z EXPO Silesia
 


Komentarze (0)

Brak komentarzy.

zamknij

Logowanie

Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się.

   

Loguj mnie automatycznie przy każdych odwiedzinach serwisu
zaloguj