Jesteś w sekcji:   Strona główna  > 

Aktualności

 >  Newsy rynkowe

Powrót do listy aktualnościDrukujNewsy rynkowe


BUDOWY I REMONTY Z PARCIEM NA SZKŁO
dodano: 2011-06-08 14:51:15

 

Coraz większą popularnością cieszą się programy telewizyjne, których forma opiera się na błyskawicznej budowie budynków lub remontach. Zastanawialiście się kiedyś jakie materiały budowlane stosuje się w takich programach?

 

Weźmy dla przykładu amerykański program Extreme Makeover: Home Edition, w Polsce znany lepiej pod nazwą „Dom nie do poznania”. Jest to program typu reality show, w którym grupa profesjonalnych projektantów i inżynierów z zakresu budownictwa stawia nowe domy rodzinom, które zgłosiły chęć udziału w projekcie (każda rodzina, która wystąpiła w programie przeżywa własną, indywidualną tragedię, a prowadzący show próbują im pomóc swoją pracą). Warunek dla projektantów jest jeden: wykorzystując firmy budowlane z miejscowości gdzie będą przeprowadzane prace muszą postawić nowy budynek w przeciągu 7 dni! I nie mówimy tutaj o stanie surowym, ale o kompleksowym wykonaniu, włącznie z aranżacją wnętrz!

 

Zapytacie pewnie jakim cudem można postawić nowy dom w tydzień? Wydaje się to nieprawdopodobne, ale jest możliwe. Podstawa to wybór odpowiedniej firmy budowlanej, która zastosuje materiały budowlane najwyższej jakości (o pieniądzach nie wspominam, bo jest rzeczą wiadomą, że trzeba je mieć, zwłaszcza jak chce się postawić dom w tydzień).

 

W Polsce coraz większą popularność zdobywa program „Dekoratornia”. Format programu ma oczywiście dużo mniejszy rozmach niż amerykańskie odpowiedniki. Niemniej w nim również chodzi o to, żeby odnowić lokum zgłaszającym się rodzinom. Mówimy tutaj jednak o remontach, a nie o kompleksowych pracach budowlanych. W programie ekipa projektowa i budowlana skupia się nie tylko na estetyce wykonywanych przez siebie prac, ale również na jakości i trwałości powstałego dzieła. Dlatego materiały używane przez fachowców są z najwyższej półki, jeżeli chodzi o ich właściwości. Dla przykładu producent farb Tikkurila już od kilku lat współpracuje z producentami programu. Dlaczego właściciele tej marki zdecydowali się na udział w projekcie wyjaśnia Małgorzata Skąpska, Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej w Tikkurila Polska:


„Program „Dekoratornia" odkrywa tajniki aranżacji wnętrz, co także jest priorytetem działań Tikkurila. Staramy się inspirować naszych odbiorców. Jestem przekonana, iż bogata oferta kolorów farb i produktów dekoracyjnych marki sprosta oryginalnym pomysłom projektantów „Dekoratorni” i zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wymagających uczestników programu.”

 

Z jednej strony jest to dla producentów farb rodzaj promocji swojej marki, z drugiej jednak strony farby Tikkurila charakteryzują się naprawdę dobrą jakością i to potwierdzi każdy kto ich używał. Dodatkowo, jeśli chodzi o paletę kolorów farb wewnętrznych, Tikkurila może się pochwalić 10 tys. różnych odcieni! Jeżeli chodzi o kategorię farb, to jest to największy wybór barw dostępnych dla jednej marki na naszym rynku. Dlatego nie ma się co dziwić, że producenci farby zgodzili się udostępnić swój produkt na cele programu rozrywkowego. Nie ma lepszej promocji produktu jak pokazanie jego działania w normalnych warunkach pracy. Dlatego dobrze, że powstają takie programy jak „Dekoratornia” ponieważ promują materiały budowlane dobrej jakości i łatwo dostępne.

UWAGA! farby Tikkurila można kupić we wszystkich odcieniach nawet przez Internet - chociażby na Pasażu BUDTRADE.pl .

 

Miejmy nadzieję, że niedługo doczekamy się polskiej edycji „Domu nie do poznania”. Teraz coraz więcej mówi się w naszym kraju o ekspresowym budownictwie domków fińskich, które stawia się w 3 miesiące – a tu budujemy dom w 7 dni! To jest dopiero coś!
 


Komentarze (0)

Brak komentarzy.

zamknij

Logowanie

Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się.

   

Loguj mnie automatycznie przy każdych odwiedzinach serwisu
zaloguj